• 0

Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες

Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες

Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες

Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να μείνουν ικανοποιημένοι. Ετοιμάζεσαι για ένα ταξίδι, έχεις κλείσει ξενοδοχεία και ήρθε η ώρα να δεις με ποια αεροπορική εταιρεία θα πετάξεις. Ποια είναι η πιο ασφαλής, η πιο προσιτή οικονομικά, ποια έχει τα περισσότερα οφέλη για εσένα. Ενώ, μπορεί να μην σε απασχολούν όλα τα ανωτέρω, εντούτοις πολλά από αυτά διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο. Με βάση τα ως άνω, θα αποκομίσεις μια θετική εμπειρία για την αεροπορική εταιρεία που θα στα παράσχει. Ποια είναι όμως αυτά τα στοιχεία;

Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες

Αφενός, το καλό φαγητό, και μάλιστα όσο πιο καυτερό είναι με μπαχαρικά τόσο το καλύτερο. Στην δεύτερη θέση έρχεται η διασκέδαση που προσφέρεται μέσα στο αεροπλάνο. Ενώ, στην τρίτη θέση βρίσκεται η θετική εικόνα και η ιστορία της αεροπορικής εταιρίας, όπως αποκαλύπτει η έρευνα J.D. Power 2019 Airline International Destination Satisfaction Study. Η εν λόγω έρευνα έρχεται για να ανατρέψει την μέχρι στιγμή γνώμη μας. Ότι δηλαδή, βασικό ρόλο στην επιλογή της αεροπορικής εταιρίας για μεγάλα υπερατλαντικά ταξίδια κατέχει η τιμή. Αξιοσημείωτο είναι ότι η τιμή βρίσκεται πιο χαμηλά στις προτιμήσεις των επιβατών των διεθνών πτήσεων.

Δες εδώ όλες μας τις προσφορές για Κωνσταντινούπολη!

Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες

Η διεθνής αυτή αεροπορική μελέτη μετρά την ικανοποίηση των επιβατών όταν εκείνοι πετούν από τη Βόρεια Αμερική στην Ευρώπη. Αλλά, και από τη Βόρεια Αμερική στην Ασία. Συγκεκριμένα βασίζεται σε εννέα κριτήρια υπηρεσιών κατά την πτήση, τα οποία καταδεικνύουν τι ακριβώς χρειάζονται οι επιβάτες. Τα κριτήρια αυτά είναι το κόστος, οι αμοιβές, το αεροσκάφος, το πλήρωμα πτήσης, η διαδικασία check-in, η επιβίβαση. Αλλά και η διαδικασία μετανάστευσης, οι αποσκευές, και η διαδικασία κράτησης.

Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες

«Ο χαμηλός ναύλος μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε το πρώτο ενδιαφέρον ενός διεθνή επιβάτη. Η διατήρηση των επιβατών σε διεθνή δρομολόγια από την Αμερική στην Ευρώπη και την Ασία βασίζεται στην απόλαυση του επιβάτη. Κυρίως εκείνου που έχει μεγάλη εμπειρία στις πτήσεις», δήλωσε ο κ. Michael Taylor, Travel Intelligence Lead στην εταιρία JD Power.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι ένας από τους ισχυρότερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι με τα γεύματα και τις παροχές ποτών. Τα τελευταία είναι ιδιαίτερα συνηθισμένα στην κουλτούρα των αεροπορικών εταιριών των ΗΠΑ. Ενώ,  με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουν να προσφέρουν ωραίες γεύσεις σε υψόμετρο, που η αίσθηση των γεύσεων μειώνεται.

Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες – Οι καλύτερες αεροπορικές πτήσεις βάση σκορ

Σύμφωνα λοιπόν με αυτή την έρευνα,  η Turkish Airlines έχει την υψηλότερη βαθμολογία. Το σκορ της αγγίζει το 833. Η Virgin Atlantic με σκορ 829 έρχεται δεύτερη. Την τρίτη θέση στην ικανοποίηση του επιβάτη τη μοιράζονται η British Airways και η Delta Air Lines με σκορ 815.

Μεταξύ των αεροπορικών εταιριών που πετούν από τη Βόρεια Αμερική προς την Ιαπωνία η Japan Airlines φτάνει το σκορ των 869. Όπως είναι αναμενόμενο κατέχει την πρώτη θέση. Ενώ, ακολουθεί η Delta Air Lines με σκορ 861 και η Korean Air με 854 πόντους.

Post Discussion

Be the first to comment “Όλα όσα ζητούν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες”

✆ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ!